Auto van de zaak

Ben jij op zoek naar een tankpas? Alleen bij ons probeer je de MoveMove-pas de eerste 3 maanden gratis. Al jouw reiskosten worden voorgeschoten en jij ontvangt achteraf 1 factuur. Handig toch?
Posted: July 13, 2020, 4:58 pm
Ondernemen is een beetje geluk hebben en vooral veel vooruitkijken. Online etikettendrukker Zolemba anticipeerde ruim op tijd op de coronacrisis en zag haar omzet stijgen in een tijd dat veel ondernemingen het zwaar hebben.
Posted: July 9, 2020, 4:02 pm
In Nederland is de creditcard lang niet zo populair als in in Verenigde Staten maar de kaart wint langzamerhand aan populariteit. Een creditcard is bijna onmisbaar voor mensen die weleens naar het buitenland reizen of online aankopen doen.
Posted: July 9, 2020, 2:11 pm
Grote kans dat hygiëne extra aandacht krijgt in uw horecazaak. Maar hoe zit het met de vuile vaat dat doorlopend de spoelkeuken in komt?
Posted: July 8, 2020, 4:35 pm
Onderzoek toont aan dat sportende medewerkers doorgaans productiever zijn en daarbij minder vaak ziek thuis komen te zitten. Niet voor niets wordt gesteld dat sporten gezond voor je is!
Posted: July 8, 2020, 4:21 pm
Met het aannemen van nieuw personeel heb je al gelijk te maken met een hele rits aan instanties, administratieve verplichtingen, risico's en kosten. Wil je voornamelijk de lusten en niet de lasten van nieuw personeel? Overweeg eens een aanpak waarbij anderen voor u het "vuile werk" opknappen: payrolling.
Posted: July 7, 2020, 4:49 pm
De manier waarop we ons leven inrichten, verandert steeds meer. De mogelijkheden daartoe hebben we zelf gecreëerd, de noodzaak ertoe wordt door de omstandigheden afgedwongen. Als het jaar 2020 ons iets heeft geleerd, dan is het wel dat online werken een oplossing biedt voor veel problemen. Eigenlijk wisten we dat al veel langer, maar we sloten onze ogen er nog te vaak voor. Hoe ver bent u als ondernemer in het realiseren van de ideale werkplek voor de toekomst?
Posted: July 6, 2020, 12:51 pm
Minder werkgeversrisico's en meer ondernemen. Payroll helpt u verder.
Posted: July 3, 2020, 4:38 pm
Ziek worden of een ongeluk krijgen: je moet er niet aan denken. Wanneer jij als ondernemer door onverwachte omstandigheden je werk niet meer kan uitvoeren, dan kan dit uiteraard grote financiële gevolgen hebben. Wat betekent dit voor jou, jouw gezin en je inkomen? Jij bent namelijk als ondernemer als het ware je gehele onderneming in één. Een arbeidsongeschiktheidsverzekering sluit je af om ervoor te zorgen dat je toch maandelijkse inkomsten ontvangt tijdens ziekte, na een ongeval of als je invalide wordt. Zo wordt zo'n vervelende situatie toch iets minder stressvol.
Posted: July 1, 2020, 10:20 am
Cloud, wat is het en wat voor voordelen heeft dit voor mijn bedrijf? Werken in de cloud zorgt ervoor dat jij op elk moment vanaf verschillende apparaten bij jouw data. Jij kan via de cloud ervoor zorgen dat jouw data op een centrale plek beschikbaar is voor jou en je medewerkers, zo kan je ervoor zorgen dat er efficiënter wordt gewerkt.
Posted: June 30, 2020, 2:28 pm
Waar ligt er een gat in de markt? Hebben klanten behoefte aan jouw nieuwe product? Zijn jouw medewerkers tevreden? En maak jij al stappen met jouw naamsbekendheid? Allemaal vragen, waar je met goed onderzoek, waar jij antwoord op kan krijgen. Maar waarom zou je antwoord op al deze vragen willen?
Posted: June 30, 2020, 2:22 pm
Fouten maken is menselijk, maar maak je ze tijdens je werkzaamheden dan kan dit vervelende financiële gevolgen hebben. Een beroepsaansprakelijkheidsverzekering is noodzakelijk als jij aansprakelijk kan worden gesteld voor financiële schade veroorzaakt door het niet goed uitvoeren van de opdracht (beroepsfouten) of door het geven van verkeerd advies.
Posted: June 30, 2020, 2:18 pm
Een CRM systeem tilt jouw bedrijf naar een hoger niveau. Doordat je alle klantinformatie op een gestructureerde manier bijhoudt, krijg je beter inzicht in de geschiedenis en wensen van de klant, optimaliseer je klantcommunicatie en verbeter je de klantenservice. Dit draagt bij aan klantbehoud en kan de winstgevendheid per klant verhogen. Ideaal toch?
Posted: June 30, 2020, 2:04 pm
De belastingaangifte. Voor veel ondernemers blijft dit een vervelende klus die helaas ieder jaar weer op het programma staat. Logisch! Want je wilt natuurlijk zo min mogelijk belasting betalen en van zo veel mogelijke belastingvoordelen profiteren. Gelukkig kan een belastingadviseur je hiermee helpen.
Posted: June 30, 2020, 1:57 pm
Een website laten maken. Een website is tegenwoordig onmisbaar. Hét visitekaartje van je bedrijf. Dé manier om gevonden te worden, je nieuwe klanten te ontmoeten en je huidige klanten te behouden. Een website bouwen is veel werk, kost veel tijd en is technisch nog lang niet zo makkelijk. Hoe ga je ervoor zorgen dat potentiële klanten jou vinden? En eenmaal op jouw website dat ze ook nog tot actie overgaan? Een professionele webdesigner kan je hierbij helpen. Professioneel een website laten maken kan jouw lifesaver zijn!
Posted: June 30, 2020, 1:37 pm
Er zijn meerdere beweegredenen waarom het verstandig is om een jurist in te schakelen. Als je rondloopt met een vraag over de wet en/of regelgeving kan een jurist helpen.
Posted: June 30, 2020, 12:18 pm
Ben jij online nog niet goed zichtbaar of zelfs onvindbaar? Dan is het tijd om met marketing aan de slag te gaan! We leven tegenwoordig in een digitale wereld waar online marketing onmisbaar is geworden. Zowel de verkoop van producten als aanvragen verlopen namelijk steeds vaker via het internet.
Posted: June 30, 2020, 11:25 am
Om voor de hand liggende redenen reist onze testrijder Rob van Ginneken al een paar maanden niét naar het verre buitenland om de nieuwste automodellen aan de tand te voelen. Zodoende voelde de ‘thuiswedstrijd’ met de Porsche Taycan 4S als een soort bevrijding. Op zoek naar lekker stuurweggetjes in eigen land!
Posted: June 23, 2020, 10:40 am
Op 1 januari 2020 is een wet ingegaan die bedrijven verplicht laadpalen voor elektrische auto’s te (laten) plaatsen bij een deel van de parkeerplaatsen. Deze heeft niet direct betrekking op bestaande panden, maar dit gaat wel degelijk het geval zijn. Hoe werkt deze wet en waarom worden laadpalen verplicht?
Posted: June 19, 2020, 4:28 pm
Een architect van bureau FARO deelde via LinkedIn een schetsidee om elkaar coronaveilig te kunnen omhelzen. Stas ophangsystemen reageerde meteen met raad en daad. Door te durven vertrouwen maakten ze samen in korte tijd het knuffelscherm werkelijkheid.
Posted: June 18, 2020, 10:37 am
Met de continue veranderingen binnen het aanbod van zowel webwinkels als fysieke winkels, vinden er ook veranderingen plaats binnen de vraag van werknemers met betrekking tot het kerstpakket. Waar de een waarde hecht aan tradities, geeft de ander zijn of haar voorkeur aan duurzaamheid. Het jaarlijkse kerstpakket, dat doorgaans boordevol lekkernijen en papieren confetti zit, wordt dan ook door de een bemind, maar door de ander veracht. Maar worden medewerkers in 2020 nu wél nog steeds, of nièt langer gelukkig van een kerstpakket?
Posted: June 17, 2020, 12:01 pm
Als je een website wilt laten maken, zijn er veel keuzemogelijkheden. Maar met welke kosten moet je rekening houden? En waar moet je op letten?
Posted: June 10, 2020, 5:25 pm
Student en ondernemer Breel Beusenberg uit Zeeland wil het plastic afvalprobleem oplossen. Met zijn bedrijf Rietjes Nederland verandert hij rietjes van wegwerpproducten in een luxe bewaarartikelen.
Posted: June 8, 2020, 3:28 pm
Frank Crébas (44) vergaarde een fortuin met de aankoop, het volwassen maken en de verkoop van Marktplaats.nl. Waar zijn vader Bob dankzij zijn idealistische visie wel raad wist met de winst van pakweg 80 miljoen euro, was de weg van pikeur tot multimiljonair voor Frank een niet altijd even makkelijke weg. Tot hij een jaar of drie geleden inzag waar zijn leven écht om draait.
Posted: June 8, 2020, 2:55 pm
De covid-19 crisis drukt ons met de neus op de feiten. Eens te meer nu duidelijk is dat je als kleine of middelgrote onderneming zeker moet weten waar je (financieel) staat.
Posted: May 28, 2020, 4:02 pm

Laat een antwoord achter

Your email address will not be published. Required fields are marked *